lördag 13 februari 2010

Jag börjar nu...

...och nyss ringde en tjej jag råkade förlova mig med av misstag. Det var verkligen ett misstag, jag blev förälskad i hennes starka moral, kristlighet och raka sätt. Problemet är att allt jag blev kär i ligger rätt långt ifrån mig, ett exempel på det skulle kunna vara att jag egentligen inte har sagt till henne att jag inte tänker gifta mig med henne...

Jag lyckades med mycket, men jag lyckades inte ta hennes oskuld - vilket jag så här i efterhand är nöjd med - bara tanken på att vara han som skall pressa in den på alla möjliga ställen medan hon antagligen lipar, för att tillfredsställa mitt porrskadade själv, känns som något som hör hemma i en annan tid...för nu är jag för gammal för att kunna skylla på att jag inte vet bättre. Chansen att hon är en naturlig slampa och tycker att det låter kittlande när jag föreslår hamstrar som sängkamrater är försvinnande liten.

...hur som helst, jag fick det inte sagt idag heller. Jag har försökt i 14 månader och siktar på att ha fått det gjort innan det går 14 till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar