söndag 28 februari 2010

På balkongen

Jag sitter halvbakis på min 50m2 stora balkong och ser SUV efter SUV leta sig ner mot stranden, välbeställda Accra bor kommer hit och spenderar sina helger långt bort ifrån trafik och innerstadssus.

Den här första veckan har som väntat mest handlat om semester, men jag har lyckats knyta någon bra kontakt. Veckan som kommer har jag några möten och förhoppningvis ett bröllop hos en extremt välplacerad familj.

All dötid den här veckan har gett mig gott om tid att ställa till det för mig själv, jag har lyckats krångla ihop något med kvinnan som föder mig(bokstavligen) och inte riktigt lyckats nolla förväntningarna av mig, vilket är sjukt dåligt. Jag känner verkligen inte att jag är att lita på.

Lägenhetssökandet har gått trögt men jag hoppas det dyker upp något i nästa vecka.






- Skrivet på telefonen.

Location:Ghana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar