lördag 13 februari 2010

Packångest och sexfantasier

Jag skriver för att jag inte vill packa, packa och städa inför min afrikaresa den 20 februari. På tisdag kommer killen som skall hyra min lägenhet från Stockholm och då måste allt verkligen vara klart, han kommer få ett par obehagliga överraskningar, som att en av mina väggar bara är gipsskivor, det är något jag borde tagit tag i, men kom inte längre än ett telefonsvararmeddelande till fastighetsskötaren.
Jag har en känsla av att jag kommer ringa mamma imorgon med halvsprucken röst och be om hjälp.

Jag åt någon slags avskedsmiddag med min familj igår, min pappa som vi var hos spelade sin förlovningsfest på video, för den fina musiken menade han, men jag tror mest det handlade mest om att han ville provocera iväg min lillasyster tidigt, så han skulle kunna få prata om sin 20-åriga blivande fru utan att jag blir arg för att min lillasyster sitter och lipar av absurditeterna. Efter 20 minuter tröttnade jag hur som helst på hans ego-orerande och satt och pressade honom på hur han och hans bröder hade hanterat deras mors död för 40 år sedan. Middagen följdes upp av en öl och en galopp på stearin där pappa genast hitta en 25årig tjej att flörta med - då var jag nöjd- och åkte hem med min svarttaxi-chaufför som gav mig en kram och bad mig stanna i Sverige när jag gick ur bilen.

Jag dämpar min allmänna ilska och ångest med sexfantasier - vilket också kanske stör packandet - fantasierna flockas mest kring en tjej jag dejtade för 18 månader sedan, antagligen för att det kan återaktualiseras i och med min resa. Jag blev lite ihopfixad med henne och vi gick till en bar och käkade och drack några öl, i efterhand har jag fattat stället nog mest är en front för en bordell. Hon blev snabbt rund och på vägen hem, la hon sig från baksätet över mittkonsolen och frågade om jag ville att hon skulle sova över hos mig, trots att jag var lite obekväm över hennes framfusighet tackade jag ja, vilket visade sig vara ett lysande beslut, hon var extremt bekväm i sin sexualitet och gillade allt - vilket jag gillade. Misstaget hon gjorde var trots det grymma sexet att låta mig komma till på en gång, hade jag fått gå och tråna efter henne någon vecka och klura på hur vida hon hade en tajt flickig fitta, eller en köttigare med örnvingeblygdläppar hade det antagligen hållit ett tag. Varje gång jag ringer henne tittar hon på porr - tjocka, gamla, gangbangs, asiater...allt - det är något som gör det svårt att släppa henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar